Sponsede Facebook-varsler: Den nye annonseringsplasseringen
E.
266
:
Sponsede Facebook-varsler: Den nye annonseringsplasseringen
<p>Bestill billetter til Netthandelskonferansen 2025 på: <a href="https://www.netthandelskonferansen.no/">https://www.netthandelskonferansen.no/</a></p><br><p>I denne episoden deler Thomas Moen spennende nyheter om Metas nyeste innovasjon - sponsede Facebook-varsler. Denne helt nye annonseringsplasseringen lar annonsører nå brukere direkte gjennom Facebook-varslingsboksen, hvor kommersielle budskap kan dukke opp i stedet for vanlige varsler.</p><p>Thomas forklarer hvordan funksjonen gir samme målrettingsmuligheter som tradisjonell Meta-annonsering, men med fordelen av å kunne retargete mot kunder som tidligere har engasjert seg med innholdet. Annonsører kan også samle e-postadresser i bytte mot rabattkoder og kampanjetilbud.</p><p>Følg med på utviklingen og eksperimenter med denne plasseringen når den blir tilgjengelig i Norge, da den kan være spesielt kraftfull for retargeting av engasjerte brukere og tidligere kunder.</p><p>-----</p><ul><li>Se den fulle demonstrasjonen på YouTube: <a href="https://youtu.be/55YrlTVvy3M"><strong>https://youtu.be/55YrlTVvy3M</strong></a></li><li>Bli med på vår Mastermind for små nettbutikker her: <a href="https://www.netthandelsmastermind.no/"><strong>https://www.netthandelsmastermind.no/</strong></a></li><li>Sjekk din marketing score for å finne ut hvor bra nettbutikken din gjør det: <a href="https://nettbutikk.scoreapp.com/"><strong>https://nettbutikk.scoreapp.com/</strong></a>"</li></ul>