HJEM
/
SMA
/
Meta tvinges til å endre annonse praksis
E.
183
:
Meta tvinges til å endre annonse praksis
<p>I denne episoden av Suksess med annonsering diskuterer vi hvordan Meta ble tvunget til å endre sin annonse praksis som følge av brudd på GDPR-reguleringer, og hvordan dette kan påvirke andre i bransjen. Vi vil også diskutere hvorvidt Meta burde ha vært klar over disse reguleringene, og se om det er andre tiltak som kan settes inn for å sikre at slike situasjoner ikke oppstår igjen. </p><p>Dette er jo veldig likt som det som skjedde med Apple i april 2021, så vi snakker om hvordan dette vil påvirke dine annonser fremover om Meta faktisk gjennomfører endringene som EU krever.</p><p>---</p><p>Sliter du med å øke salget? Last ned vår gratis startpakke her:  <a href="https://moenco.no/startpakke">https://moenco.no/startpakke</a><br />Ønsker du at vi ser gjennom annonsene dine hver uke? <a href="http://moenco.no/klubb" target="_blank">Bli med på Annonseklubben her</a>.</p>
AbonnerSpotify, Apple eller Google

Får du ikke resultatene du ønsker deg?

Last ned vår oppstartspakke med oppstartskurs på annonsering, gode tips fra Get Inspired gründeren og våre beste råd og guider.

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Dette gikk bra!
Oops! Noe gikk galt under påmelding av nyhetsbrevet. Sjekk om du har fyllt ut alle felter riktig.