HJEM
/
SMA
/
Google ads redesign + nye AI kampanjer
E.
198
:

Google ads redesign + nye AI kampanjer

<p>I denne episoden av "Suksess med Annonsering" tar vi for oss de siste oppdateringene i Google Ads og AI-kampanjer. Vi diskuterer Google's nye design på annonseringsplattformen, som gir en enklere navigasjonsopplevelse for brukerne, med en ny venstresidig meny med fem hovedkategorier: kampanjer, mål, verktøy, fakturering, og administrasjon. Vi utforsker også de nye AI-drevne kampanjetypene som Google har rullet ut, inkludert oppdateringer til Google Docs og GitHub-plasseringer, som lar deg maksimere videovisninger på tvers av forskjellige plattformer.</p><p><strong>Viktige punkter dagens episode:</strong></p><p>1. Google har redesignet sin annonseringsplattform for å gjøre det enklere for brukerne å navigere. Dette inkluderer en ny venstresidig meny med fem hovedkategorier: kampanjer, mål, verktøy, fakturering, og administrasjon.</p><p>2. Google fortsetter å rulle ut AI-drevne kampanjer. Dette inkluderer nye oppdateringer til Google Docs og GitHub-plasseringer, som lar deg maksimere videovisninger på tvers av forskjellige plattformer.</p><p>3. YouTube er en voksende plattform for annonsering, med mindre innhold enn forespørsel, både organisk og betalt. Dette gjør det til en spennende plattform for nettbutikker og annonsører i Norge.</p><p>---</p><p>Sliter du med å øke salget? Last ned vår gratis startpakke her:  <a href="https://moenco.no/startpakke">https://moenco.no/startpakke</a></p><p>Bli med på Netthandelskonferansen: <a href="https://www.netthandelskonferansen.no/">https://www.netthandelskonferansen.no/</a></p>
Vis transkripsjon
AbonnerSpotify, Apple eller Google
GRATIS ANALYSE

Får du ikke resultatene du ønsker deg?

Vi har laget en undersøkelse du svarer på noen på enkle JA/NEI spørsmål. Som igjen vil gi deg en skreddersydd analyse av nettbutikken din.

FÅ ANALYSEN