HJEM
/
SMA
/
Fremtiden til TikTok for norske bedirifter
E.
206
:
Fremtiden til TikTok for norske bedirifter
<p>I denne episoden snakker vi om TikTok's voksende innflytelse i Norge og dens betydning for norske bedrifter. Med over 1,3 millioner registrerte voksne brukere har TikTok raskt blitt en dominerende kraft i det digitale landskapet. Vi belyser plattformens utfordringer, som reguleringer og personvern, og diskuterer hvordan norske merkevarer kan navigere i denne nye digitale verden. </p><p>Med Snapchat og TikTok som de mest aktive plattformene for aldersgruppen 18-29, deler vi noen tanker om hvordan bedrifter kan utnytte disse kanalene effektivt, samtidig som de diversifiserer sin markedsføringsstrategi for å redusere risiko. </p><p>---</p><p>Få en e-post hver gang det kommer en ny episode: <a href="https://www.moenco.no/sma-nyhetsbrev">https://www.moenco.no/sma-nyhetsbrev</a></p><p>Sliter du med å øke salget? Last ned vår gratis startpakke her:  <a href="https://moenco.no/startpakke">https://moenco.no/startpakke</a></p><p>Bli med på Netthandelskonferansen: <a href="https://www.netthandelskonferansen.no/">https://www.netthandelskonferansen.no/</a></p>
Vis transkripsjon
AbonnerSpotify, Apple eller Google
GRATIS ANALYSE

Får du ikke resultatene du ønsker deg?

Vi har laget en undersøkelse du svarer på noen på enkle JA/NEI spørsmål. Som igjen vil gi deg en skreddersydd analyse av nettbutikken din.

FÅ ANALYSEN